  • Data: 2011-01-30 18:54:45
    Temat: Re: Strona internetowa
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku Rafał napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > rozumiem a jeśli są to uczniowei szkoły średnie, wiek od 16 lat w górę?
    > w takim razie jaki jest minimalny zares danych, które można by umieścić
    > legalnie
    > imię i nazwa klasy np. Tomek klasa 3d?
    Tomek X., klasa 3. liceum to wydaje mi się wystarczy. I tu nie chodzi o to,
    czy legalnie. Chodzi o to, żeby uniknąć kłopotów, bo mogą się znaleźć
    przewrażliwieni rodzice.

    > e-maila już nie można podać? w sumie po e-mailu ciężko kogoś odszukać :)
    Podawanie e-maila(szczególnie cudzego na swojej stronie) to dość kiepski
    pomysł, chyba że ktoś lubi bardzo dostawać spam.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.