eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStraż miejska - korespondencja › Re: Straż miejska - korespondencja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Straż miejska - korespondencja
    Date: Fri, 3 Jul 2009 11:17:12 +0000 (UTC)
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <h2kpbn$334$3@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <h2gfek$mbr$1@inews.gazeta.pl> <h2ghr7$ufk$1@news.onet.pl>
    <h2gin1$jd5$7@nemesis.news.neostrada.pl> <h2gj5d$21e$1@news.onet.pl>
    <h2gk17$odc$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h2gjpa$3p4$1@news.onet.pl>
    <h2gktg$odc$2@nemesis.news.neostrada.pl> <h2gkr7$66i$1@news.onet.pl>
    <h2glus$odc$4@nemesis.news.neostrada.pl> <h2gm88$91d$1@news.onet.pl>
    <h2gn3f$av9$1@news.onet.pl> <h2gnuq$cm1$1@news.onet.pl>
    <h2gouk$efr$1@news.onet.pl> <h2gq6a$ghm$1@news.onet.pl>
    <h2hvfo$43u$1@node2.news.atman.pl> <h2if8t$9pg$1@news.onet.pl>
    <h2ig60$6h0$1@node2.news.atman.pl> <h2igo4$dbp$1@news.onet.pl>
    <h2iia7$ej2$8@nemesis.news.neostrada.pl> <h2ii0l$gcr$1@news.onet.pl>
    <h2ie1j$m9s$1@node1.news.atman.pl> <h2j05a$aat$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.55.25.186
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1246619832 3172 80.55.25.186 (3 Jul 2009 11:17:12
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 3 Jul 2009 11:17:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Pan/0.132 (Waxed in Black)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:596700
    [ ukryj nagłówki ]

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak łatwo zauważyć, im dalej radar
    > stoi od osi jezdni, tym kąt a jest większy, a tym samym prędkość
    > zmierzona spada przy tej samej prędkości pojazdu. W granicznym
    > przypadku, gdy radar stoi bardzo daleko od osi jezdni zmierzona przez
    > niego prędkość zmierza do 0.

    Ładna teoria, ale w praktyce działają tak chyba tylko ręczne suszarki,
    które rzeczywiscie dają dokładny pomiar przy kącie zerowym, a przy
    większym go zaniżają. Fotoradary sobie to korygują pewnie na poziomie
    oprogramowania i wg. instrukcji trzeba je ustawić pod ściśle określonym
    kątem w stosunku do jezdni. A zatem jeśli kąt ten będzie mniejszy niż
    mówi instrukcja, to pomiar będzie zawyżony.

    > Błedne założenie. Radar mierzy prędkości pojazdu w odległości mniej
    > więcej 100 metrów od miejsca ustawienia. Daje to błąd na korzyść
    > kierującego rzędu góra 5 promili. Po co to korygować?

    Zazwyczaj raczej mniej niż 50 metrów (fotoradar). A co do błędu pomiaru
    to patrz wyżej.

    --
    cokolwiek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1