  • Data: 2011-11-21 10:47:35
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości news:jad8hi$e3o$1@news.onet.pl...

    > Problem polega na tym, że każdemu Hanysowi przejeżdżającemu raz na pięć
    > lat przez moją* wieś wydaje się lepiej gdzie powinien stać radar i czemu
    > służy.

    Czego nie rozumiesz w "przyznają się do tego jawnie sami włodarze"?
    A NIKowi też się coś "wydaje"?

    > A fotoradary spotykałem w Norwegi pośrodku lasu czy we Francji na
    > autostradach. I to bez żadnego ostrzeżenia.

    No ale co w związku z tym?
    Czy Norwegia lub Francja to jakieś niepodważalne wyznaczniki normalności?

    > Moje zaś doświadczenie uczy, że tak jak w Polsce rozpieszczeni są kierowcy
    > poruszający się w terenie zabudowanym to mało gdzie można spotkać.

    To chyba za mało poza Polskę jeździsz.

    > Progi zwalniające, szykany w postaci wysepek, strefy uspokojonego ruchu
    > nawet na jedynej drodze o stratusie szlaku z kategorii E prowadzącej przez
    > mało zaludnioną wieś to naturalna rzecz.

    Coś w tym złego?

    > Tyle, że to nie ma nic wspólnego z tematem wątku - jaki znaleźć wykręt by
    > uniknąć kary za popełnione wykroczenie?

    Nie ma, bo wątek czasem lubi dryfować.
    Od wczoraj na newsach siedzisz? :)

    N.