  • Data: 2011-11-21 15:33:35
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jadpri$48f$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie, to ty nie masz argumentów. Raczej trudno nie zauważyć D42. Raczej
    > byle drzewko nie zasłoni tak dużego znaku. Nawet jeżeli jakimś cudem nie
    > zauważyłeś znaku i budynków (może pora do okulisty ?) to jakim cudem przy
    > ostrym hamowaniu masz "darcie opon i lądowanie rodziny na przedniej
    > szybie"? Czyżby w twoim aucie nie ma sprawnych pasów?

    Teraz to wybacz, ale ja Ciebie muszę nazwać debilem :(
    Przede wszystkim dlatego, że nigdzie nie napisał_A_m, że nie zauważam znaku,
    tylko, że zauważając znak trudno jest zahamować momentalnie tak, by mijając
    go mieć na liczniku mniej niż 50 km/h.

    > Dla średniego auta droga hamowania 100-0 to ok 45 m. Jeżeli fotoradar stoi
    > 100 m za znakiem to zdążyłbyś się zatrzymać.

    Ale nie stoi 100 m za znakiem!
    Dociera to do Ciebie, że stoi_TUŻ_ZA_?

    > Jednak musisz przyhamować, więc bez problemów lekko naciskając hamulec
    > zwolnisz do 50 km/h.
    > Jak ci dzieciak wyskoczy na ulicę to też nie będziesz hamować, bo boisz
    > się o przednią szybę?

    Jesteś równie beznadziejny jak nie przymierzając strażnik miejski :-/
    Co innego hamowanie w nagłej sytuacji, a co innego hamowanie przy zbliżaniu
    się do terenu zabudowanego.
    Wiadomo, że trzeba zwolnić i się zwalnia. Ale jak wyżej - nie zawsze da się
    zwolnić tak, że mijając znak ma się na liczniku mniej niż 50 km/h. I to
    właśnie wykorzystują gminne hycle. Poszukaj sobie w googlach, to może Cię
    olśni, bo albo nadal nie rozumiesz, o czym piszę albo dla zasady rżniesz
    głupa.

    N.