eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 11:28:48
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Problem jest w nielegalnych i bezpodstawnych zakazach.

    To oczywiście racja. I to jest kolejny problem.

    > Szukanie
    > rozwiązania problemu, który problemem nie jest jest głupie.

    Tyle, że knajpy, sklepy itd. musiały poszukać rozwiązania, bo
    funkcjonariusze nie mieli oporów się do nich przypierdolić, pomimo
    świadomości bezpodstawnych zakazów - "niech sąd rozstrzygnie".

    A w przypadku kościołów jakoś nie mogą się przypierdolić, bo... nagle
    się okazało, że zakazy bezpodstawne i sąd już nie musi tego rozstrzygać.

    I tak samo się nie przypierdalają do legalnych zgromadzeń w kościołach,
    a do legalnych zgromadzeń gdzieś indziej już tak. Jak się pojawi
    człowiek z legalnym transparentem, to się zjeżdżają suki z całego
    województwa, a kościoły omijają z daleka.

    Podobno są straszne i masowe ataki na kościół, to ja się pytam gdzie
    jest większe zagrożenie? U typa z transparentem, który przywiązał się do
    słupka, czy w kościołach?

    W słowniku ludzi kulturalnych brakuje słów na określenie tego, co
    kulsony odwalają.

    > Zamiast mieć za złe policjantom, że nie czepiają się kościołów, może
    > raczej zacząć się ich czepiać, że bezpodstawnie czepiają się innych miejsc.

    Przecież to już przerabialiśmy na grupie wielokrotnie i funkcjonariusz
    tego nie ogarnął. Może da radę zrozumieć, gdy zobaczy jako kontratyp
    kościół. O ile w ogóle wie co to znaczy.

    Pozdrawiam
    Piotr