eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 11:17:37
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ludzie czepiają się policji, że nie czepia się kościołów m.in. dlatego,
    > że czepia się z całą surowością innych, tym razem już pełną gębą
    > bezsensownych miejsc. A pierwszoplanowo czepiają się nie tyle policji co
    > podwójnych standardów.

    Otóż to. Tak jak pisałem - myślenie u kulsona w umiarkowanych ilościach
    nie jest niepożądane a nawet wskazane. Problem w tym, że jak ma pałować
    julki to mu myślenie się wyłącza a jak księdza dobrodzieja szarpać to
    nagle wspina się na "wyżyny intelektu" żeby tym razem prawa nie
    egzekwować. I nie oszukujmy się - dzieje się to po linii partyjnej.

    Kulsony mają możliwość a nawet obowiązek absurdy prawne zgłaszać i
    współpracować przy ich rozwiązywaniu. Dopóki nie dotyczyło proboszcza,
    to absurd prawny polegający na kolizji z aktem wyższego rzędu kulson
    robert rozwiązywał w najprostszy możliwy sposób - może i tamto było
    bezprawne ale teraz ma nowy numerek więc może tym razem kolizja z aktem
    wyższego rzędu nie jest już tak istotna... No nie wie - trzeba poczekać
    bo kulson nie jest od myślenia a tymczasem jebmy obywateli bezprawnym
    przepisem.

    --
    Shrek