eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-06 10:51:53
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.04.2021 o 09:00, Budzik napisał:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Nikt nie wie ale to jednak u nas umiera najwiecej ludzi w UE.
    > A i na swiecie radzimy sobie jako jedno z najgorszych panstw.
    > Pecha o wyborach nie bede nawet komentował bo nie tylko u nas sie
    > odbyły w ostatnim roku wiec to bajki dla naiwnych dzieci.

    Odpowiedź dlaczego jest tu: https://youtu.be/p8RXJIrny2M?t=1515
    Po prostu lockdown zabija, szczególnie lockdown służby zdrowia (u nas
    masa bzdurnych procedur)

    Lekarze przed tym ostrzegali latem, a teraz się to sprawdza. Obecnie
    przestrzegają przed sanitarytzmem, który również będzie miał złe skutki,
    a który próbuje się wprowadzić.

    --
    http://zrzeda.pl