eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
  • Data: 2021-04-05 18:48:21
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:606b3c4c$0$499$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Ooo, to literówek teraz z braku merytoryki czepiamy?

    Cóź zomowcu, gdym chciał się czepiać litrówek, to by nic więcej nie napisał
    merytorycznego i zakończył, ale napisałem, a ty potrafisz na merytoryczny
    wpis jak niżej...

    > No i?

    ...czyli nie potrafisz merytorycznie, na konkretny zapis ustawowy
    odpowiedzieć

    > Co mnie obchodzą ustawowe zadania Policji?

    W dyskusji o obowiązkach Policji te obowiązki są nieistotne...
    Całkiem jak w przypadku podawania prawdziwych powodów legitymowania...

    > Oooo! Czyli można być głupszym samemu od siebie samego?

    Taka podpucha, bo twierdzisz, że podobno nie jesteś policjantem, a jednak
    jesteś...

    > Kurcze, jakie ciekawe trendy filozoficzne tu powstają. Rozumiem, ze rozważasz to w
    > zakresie zakrzywienia czasoprzestrzeni, gdzie obok siebie mogę stanąć ja
    > z teraz i ja z wcześniej?

    Jakiego zakrzywienia...
    Właśnie przyznałeś, że byłeś i jesteś w ZOMO.
    Pięknie się dajecie w tej "formancji" manipulować psychologicznie

    --
    'Tom N'