eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoStrasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury › Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    From: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Strasburg zawyrokował o ekshumacjach Smoleńskich bez zgody bliskich i
    prawa do apelacji od decyzji prokuratury
    Date: Sat, 22 Sep 2018 01:17:52 +0200

    W dniu 2018-09-22 o 00:19, Shrek pisze:

    > Bo go zastrzelili w trzeciej sekundzie (wtedy, kiedy słychać strzały).
    > Oczywiście można sobie lecieć w chuja i wymyślać niestworzone historie,
    > tylko jak przyjdzie do oceny w normalnym, niezawisłym sądzie, to właśnie
    > wychodzi tak jak teraz. I dlatego partia tak się niezawisłego
    > sądownictwa boi.

    Ja też. Niezawisłość to fałsz.

    W jednym sądzie pracuje była (chyba) prostytutka. Dorabiała jak chyba
    była jeszcze studentką. Jej sutener zabronił jej z mieszkania wyjść.
    Niby to mieszkanie jej wynajął, żeby nie opłacać czynszu po umarłej
    ciotce i zrobił z tego mieszkania burdel.Pod moimi drzwiami następnych
    klientów jej umawiał telefonicznie ten bandyta. Przyprowadzał tam do
    pracy także inne młode ładne dziewczyny. Krzyki zagłudzał trzeszczącymi
    dudniącymi głośnikami na cały korytarz. Któregoś razu ta, która rzekomo
    wynajmowała była strasznie bita, że wyszła z mieszkania. Rzucał meblami,
    jakiś regał przewrócił i darł się na nią. Pękła mi ściana w pokoju, ale
    jakoś to przetrwałam i tym razem policji nie wezwałam, bo ta pani sama
    wiedziała w czyje łapy wpadła. Udało jej sie chyba uciec. Teraz jest
    sędzią w sądzie cywilnym, ale cały czas trzyma sztamę z ta mafią
    sutenerską i orzeka na ich korzyść, bo oni mieli w Rządzie bardzo ważna
    osobę. Szkoda słów po prostu. I tak za dużo napisałam.

    --
    animka