  • Data: 2011-02-07 14:37:53
    Temat: Re: Stomatolog - niedokończony zabieg (NFZ)
    Od: Mark <t...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 10:05:23 +0100, Negatyw napisał(a):

    > Zgłosiłem się do gabinetu stomatologicznego na usunięcie korzenia.
    > Stomatolog miał również kontrakt z NFZ i przyjął mnie.

    *DOBROWOLNIE*?
    Do publicznego dentysty? Sam, z wlasnej woli? No szacun szacun, podziwiam
    odwage. Albo glupote, bo czasami one chodza w parze:)

    > W połowie ekstrakcji (po dobrej godzinie męczarni) okazało się, że jego
    > druga połowa nie daje się za żadne skarby usunąć. Dopiero w tym momencie,
    > zdecydował się na wykonanie zdjęcia rtg. Zdjęcie wykazało niedoleczone
    > kanały i na ten fakt zwalił winę za ból i pozostawił mnie z połową
    > korzenia w krwawiącej szczęce.

    O i widzisz dlaczego Twoja decyzja wywolala u mnie takie zdziwienie:) Masz
    juz sam odpowiedz. Ja bym sie nie zdecydowal. Ostatni publiczny rzeznik u
    ktorego bylem jeszcze jako nastolatek wiele lat temu, zostawil w mojej
    glowie tak niezapomniane wspomnienia ze na slowo dentysta zeby same
    przestawaly bolec.
    Wole zaplacic - mimo ze uslugi stomatologiczne sa niestety drogie - ale
    zaplace, i w spokoju, *bezbolesnie*, w miare bezstresowo:) i w milej
    atmosferze i trosce o klienta zostane obsluzony.
    A jak gabinet mi nie zapewni tego - to zmienie gabinet, akurat branza
    stomatologiczna jest chyba najlepiej sprywatyzowana dziedzina medycyny w
    polsce i naprawde jest w czym wybierac. I gabinety na ogol dysponuja o wiele
    nowoczesniejszym sprzetem.
    Calkiem niedawno bylem zmuszony do usuniecja 8-ki i 7-ki jednoczesnie, byl
    to tez niestety skomplikowany zabieg, dlatego 'od razu" zajal sie tym
    chirug, a nie "zwykly" stomatolog i uniknalem Twoich doswiadczen, zas Twoj
    tekst tylko utwierdza mnie w przekonaniu zeby publicznych dentystow omijac z
    daleka.

    --
    Mark