  • Data: 2011-02-07 20:40:40
    Temat: Re: Stomatolog - niedokończony zabieg (NFZ)
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@s...wot...

    > zas Twoj tekst tylko utwierdza mnie w przekonaniu zeby publicznych
    > dentystow omijac z daleka.

    Mnie utwierdza zaś w przekonaniu, że niedokładnie czytasz.
    Gdybym miał skierowanie, klinika obsłużyłaby mnie (przez NFZ) tak samo jak
    za sianko. Ja parę lat temu chodziłem PRYWATNIE. Za ząb, o którym ten
    wątek - wydałem 650zł. Miałem odbudowywaną koronę na 2 tytanowych słupach.
    I owa "kosmiczna technologia" została już wyrzucona z mojej szczęki.

    Chciałem jednak zauważyć, że odbiegamy od tematu wątku i kluczowego
    PYTANIA!

    -------
    Negatyw
    -------