  • Data: 2006-07-16 16:57:41
    Temat: Re: Stluczka - sprawa w sadzie grodzkim
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maga napisał(a):
    > Co w tej sytuacji?
    >
    > - Czy moja obecnosc na II rozprawie wnioslaby cos do sprawy (np poprzez
    > zadawanie dodatkowych pytan? - na I rozprawie nie zadalam zadnych, jak
    > ogarnal mnie szok, gdy uslyszalam stek klamstw wydobywajacych sie z ust
    > sprawcy)

    To zależy jak sensowne byłby pytania, no i od tego czy jesteś
    oskarżycielem posiłkowym.

    > - Jesli tak, to czy mozna jakos przesunac termin rozprawy, mimo iz jest ona
    > dla mnie nieobowiazkowa?

    Jeśli jesteś oskarżycielem posiłkowym to myślę że tak. Złóż pismo o
    przesuniecie terminu z sensownym uzasadnieniem.

    > - A moze mozna wyslac jakiegos pelnomocnika i ile to kosztuje?

    Jeśli jesteś oskarżycielem posiłkowym to można. Może kosztować drożej
    niż naprawa samochodu. Top kwestia umowy miedzy tobą a pełnomocnikiem,
    którym może być adwokat lub radca prawny.

    > - Czy sad bierze pod uwage jakosc swiadka, bo zona i znajomy to dla mnie
    > zaden swiadek (z oczywistych wzgledow zeznaje na korzysc meza czy kolegi)?

    Bierze.

    > - Czy moge jakos dowiedziec sie co zeznal moj swiadek przesluchiwany w innym
    > miejscu zamieszkania?

    Jeśli jesteś oskarżycielem posiłkowym - przeczytać protokół.

    > - Jakie mam szanse na wygranie sprawy...?

    Jakieś.

    > P.S. Miejsce akcji Wroclaw.

    Stern ;) ?

    --