  • Data: 2020-06-01 21:00:01
    Temat: Re: Stłuczka spowodowana ropą na drodze
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik N Tom n...@i...dyndnxs.invalid ...

    > Wylewający/zarządzający.

    albo albo :)

    > A to kierujący. Na 100% wg miskuf...

    Myslisz ze pomimo oczywistego faktu poslizgowej plamy orzekliby wbrew
    zdrowemu rozsadkowi.

    > Fakt bycia ropy na drodze jest niezaprzeczalny?

    Tak.
    Na szczescie tym razem obyło sie bez stłuczki ale wezwana straz pozarna
    usuneła to co rozlane.

    > Spierdalaj!!! Ja nie odpowiadam, jak i milijony kierowców

    > No jeżeli nie zabezpieczył -- po zgłoszeniu...

    Jakby nie zabezpieczył to jasne.
    Ale co z pierwszymi, ktorzy by walneli jeszcze przed zgłoszeniem?
    Mam wrazenie ze ta ropa rozlała sie kolesiowi ktoremu bym wjechał w
    zadek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece