  • Data: 2012-05-01 11:20:08
    Temat: Re: Stłuczka rowerowa, co zrobić po tygodniu?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2012 00:26, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:Pine.WNT.4.64.1204302158370.996@quad...

    > art. 97 kpow - sprawca nie został ujęty na gorącym uczynku.

    Hm... Ja byłem świadkiem, jak szalony kierowca dostawczaka zawracał w
    sposób urągający wszelkim normom i skasował znak, a następnie sobie
    pojechał w pizdu. Napisałem mejla do straszaków i policmajstrów. Za
    jakiś czas wezwali mnie na komendę celem podpisania zeznań co widziałem
    i powiedzieli, że dadzą tamtemu mandat.

    Choć może tu ratujące sprawę było to, że skasowany znak był dowodem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek