    From: medea <e...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stłuczka parkingowa - winny nie ścigany?
    Date: Fri, 16 Jan 2009 21:21:58 +0100

    r...@k...pl pisze:

    > Co z tym zrobić? Pierwsze słyszę, aby policji w takim przypadku nie chciało
    > kiwnąć się palcem...

    Też się dziwię. Miałam podobną sytuację, z tym że nie ja wyśledziłam
    sprawcę, ale mi podał namiary na niego jeden świadek. Poszłam na
    policję, próbowali się wymigać, mówiąc, że nie mają na takie rzeczy
    czasu, że to trwa długo itd.itp. Fakt, trwało to jakieś 2 miesiące albo
    i dłużej, ale znaleźli po numerach i zarysowanie miałam załatwione z OC
    sprawcy.

    Ewa