  • Data: 2009-01-12 21:12:04
    Temat: Re: Stłuczka parkingowa - winny nie ścigany?
    Od: Sebcio <s...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic pisze:

    > A czym można zawracać dupę szanownej policji?

    Tym, co leży w zakresie jej kompetencji.

    > Jakoś zachowanie policji jest dla mnie dziwne, bo nie raz widziałem w TV
    > jak badali przebieg stłuczki parkingowej i to nie przyłapanej na gorąco.

    Telewizja kłamie, nie wiesz o tym ? :)

    > Było badanie śladów i przystawianie pojazdów czy pasują. To od czego
    > teraz jest policja?

    Na pewno nie od tego, by jej funkcjonariusze dopuszczali się
    przekroczenia uprawnień. W przedmiotowej sprawie policjant
    najprawdopodobniej zachował się prawidłowo, ponieważ obowiązujące w
    Polsce prawo nie zezwala na posługiwanie się policją w rozwiązywaniu
    sporów cywilnych w sposób, jakiego oczekiwał autor wątku.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio