    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stłuczka na skrzyżowaniu - kto winny?
    Date: Tue, 5 Aug 2008 11:48:45 +0000 (UTC)
    <t...@n...lechistan.com> <g7464o$ifc$3@news.wp.pl>
    <m...@n...lechistan.com> <g758je$44o$3@news.wp.pl>
    <e...@n...lechistan.com>
    <0...@b...poznan.pl>
    <xual73sgrk61.1ecw4led71l21$.dlg@40tude.net>
    <0...@b...poznan.pl>
    <7...@n...lechistan.com>
    <0...@b...poznan.pl>
    <7nf4t310ldwk.12wbp2lph5mj0$.dlg@40tude.net>

    Osobnik posiadający mail moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > To ciekawe dlaczego Niemcy jakieś dwa lata temu wprowadzili słony
    > cennik za jechanie zbyt blisko poprzedzającego samochodu? I w dodatku
    > bardzo stanowczo go egzekwowali.
    > I ciekawe skąd się biorą te wypadki na autostradach na kilkanaście,
    > kilkadziesiąt samochodów? Gwałtowne hamowanie to gwałtowne hamowanie
    > - powód nie jest ważny - ważne jest żebyś zdążył wyhamować i nie
    > pogorszył sytuacji na drodze.

    ok, to teraz wyobraz sobie taka sytuacje. Jedzie sobie auto po
    autostradzie. Widzisz ze z daleka, jest miedzy wami duza róznica predkosci.
    To auto wypredza jakas zawalidroge wyjezdza przed ciebie, szacujesz ze
    odleglosc jest na tyle duza, ze spokojnie zdaszy wrocic na swój pas.
    Kierownik daje kierunkowskaz w prawo, potwierdzajac twoje szacunki. I kiedy
    jestescie juz dosc blisko siebie zamiast zjechac na prawo, wciska hamulec w
    podloge. Nadal uwazasz ze to byla tylko i wylacznie twoja wina? Przeciez
    obracajac sytuacje w druga strone - widzac auto chcace wlaczyc sie do ruchu
    powininem zwolnic do jakis 20km/h bo a nóz gosc sie pomyli i wyjedzie mi
    przed maske.

    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,
    4 kolana. Ubijać do rana aż powstanie piana. Odstawić na 9 miesięcy
    i kupic wózek dziecięcy. ;-)