  • Data: 2010-05-10 12:01:53
    Temat: Re: Stluczka
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message
    news:hs6nib$7ip$1@news.task.gda.pl...

    > jesli da sie jednoznacznie wykazac ktory, lub ewentualnie obaj nei zostali
    > zmuszeni jechac prawie po linii, wlasnie z powodu szerokosci drogi

    Mieli pistolety przystawione do glowy?
    To o odszkodowanie do tego co pistolet trzymal...
    A przy okazji, czy naprawde ludzie w Polsce maja tak nasrane, ze wlasna
    glupote chca w sadzie roztrzygac?
    Waska droga, jedzie samochod z naprzeciwka, to albo sie cofam albo staram
    minac...
    A poza tym jak juz nie jednokrotnie padalo w tym watku - klania sie znajmosc
    przepisow o ruchu drogowym, wiekszosc z was widac prawo jazdy nie powinna
    nigdy miec. Procz znajomosci przepisow, trzeba jeszcze miec umiejetnosci
    techniczne do prowadzenia poajzdu oraz predyspozycjie psychiczne... zaden
    sad potem tego nie nadrobi.
    W UK takich drog jest setki kilometrow i jakos nie ma oznakowan, ba! Sa
    zywoploty zamiast poboczy:)))
    I kogo mam skarzyc? Tego co droge robil, czy tego co zywoplot posadzil?