  • Data: 2010-05-09 15:56:11
    Temat: Re: Stluczka
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-09 16:40, witek pisze:

    > A kiedykolwiek był?
    >
    > Się jechało i liczyło na to, że z góry nie będzie zjeżdżał autobus.
    > Jak zjeżdżał to się miało pecha.
    > Wrzucało się wsteczny, do najbliższego miejsca gdzie można się było minąć.

    Tak.
    Kiedyś były znaki, że wjazd z dołu to co godzinkę o pełnej godzinie,
    zjazd z góry tak samo ale przesunięty o pół godziny (albo na odwrót).
    Wiele osób jednak nie stosowało się do oznakowania stąd moja końcowa
    uwaga. ;)
    BTW - podobnie wygląda dojazd do Perły Zachodu, ale tam nigdy nie
    widziałem podobnego oznakowania.

    --
    spp