    From: " Czarny" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Staż absolwencki
    Date: Sun, 14 Mar 2004 17:55:57 +0100

    Użytkownik "Cezar" ...

    > Nie moze w zaden sposob, bo nie jest strona umowy o staz - jesli
    ktoras ze
    > stron ja zerwie w taki czy inny spsob to stazysta jest na lodzie.
    Stazysta
    > jest przedmiotem umowy a nie jej podmiotem.
    > Nie jest to oczywiscie umowa nawiazujaca stosunek pracy wiec ochrona
    prawa
    > pracy tutaj nie dziala.

    Wielkie dzięki.

    Ale jeżeli Urząd Pracy na piśmie z Pracodawcą (na prośbę ostatniego)
    przedłuża mi staż o kolejne 3 m-ce, a nie następuje żadna przesłanka z
    mojej strony prowadząca do przerwania stażu, to czy w wyniku działania
    samego dyrektora mogę być "wyrzucowy" ze stażu? Czy jakoś mogę się
    bronić przed działaniem dyrektora?