  • Data: 2008-01-30 20:30:45
    Temat: Re: Stary problem - żyrowałem i... komornik...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrobiony pisze:

    > Żyrowałem kiedyś (3 lata temu) kredyt pewnej pani, która mnie, że tak powiem,
    > oszukała (mówiła, że spłaca kredyt, a nie spłacała).

    Mogles splacic.

    > W każdym bądź razie nagle otrzymałem pismo o zajęciu komorniczym, wskazaniu
    > mienia - na kwotę prawie 5000 zł. z tytułu jakiegoś weksla.

    Ktory podpisales - jestes "poreczycielem wekslowym"

    > Komornik siedzi mi na pensji,

    I slusznie ...

    > mam na utrzymaniu rodzinę;

    Komornik tez.

    > mnie w niezłe bagno. Czym oczywiście zdenerwowała mnie okrutnie.

    No tak, byles "tak inteligentny" ze nie wiedziales co podpisujesz.

    > Parokrotnie dzwoniłem do zakładu pracy owej pani i przypominałem o konieczności
    > spłaty, ale działała stara śpiewka "tak, jutro oddam", "oddam za tydzień",
    > "oddam za miesiąc" itd. itp.

    Coz ...

    > Jakie mam możliwości w granicach prawa lub z nieznacznym ich przekroczeniem -

    Debilem byles, debilem jestes ... pytasz o metody niezgodne z
    prawem ?? Lecz sie ...

    > 1. Czy dozwolone są telefony przypominające o konieczności spłaty zadłużenia? Do
    > miejsca pracy? Do miejsca zamieszkania?

    Czy ty pozyczyles tej pani jakies pieniadze ?

    > 2. Czy dozwolone są telefony do miejsca zameldowania owej osoby przypominające o
    > spłacie?

    A winna ci jest ?

    > 3. Czy stwierdzenie przez telefon, czy w liście "w przeciwnym wypadku złożę
    > pozew do sądu o odzyskanie długu wraz z odsetkami oraz wszelkimi poniesionymi
    > kosztami" jest straszeniem/grożeniem ???

    A ta pani ma jakis dlug wzgledem ciebie ? Na razie napisales -
    ze masz dlug wzgledem banku.

    > 4. Czy wysłanie pism przypominających o konieczności spłaty zadłużenia do

    jakiego zadluzenia ??? Pozyczales cos tej pani ?

    > 5. Ponieważ owa pani swego czasu "pożyczała" ode mnie drobne sumy (np. 100, czy
    > 200 zł), uzbierało się tego z jakieś 1500 zł - czy jest jakaś szansa na
    > odzyskanie i tych pieniędzy?

    A masz umowy pozyczki podpisane ?

    > 6. Czy opłaca się korzystać z firm odzyskujących długi - wiem, że są z tym
    > czasem niezłe jazdy, a ja niespecjalnie chcę mieć jakieś przeboje.

    Musisz udowodnic takiej firmie, ze to ta pani ma dlug wzgledem
    ciebie a nie ty wzgledem banku.

    > Dysponuję pismami od komornika, o zajęciu pensji z powodu, podane są kwoty - czy
    > to wystarczy?

    Starczy to jest uwiad ...

    > Poradźcie co robić, straciłem już 5000, a komornik dalej mi rwie pensję...

    Byle do konca :)

    6008