  • Data: 2007-01-22 17:05:15
    Temat: Re: Stare problemy zwykłych ludzi :-(
    Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Idąc tym tokiem rozumowania, to każdemu mogą się włamać.

    Byłam dziś na posterunku Policji. Policjant zapisał moje dane
    kontaktowe i powiedział, że w razie czego po mnie zadzwonią oraz że
    pod moją nieobecność Policja nikogo nie wprowadzi (tj. niczego nie
    będzie otwierać itp.), a wszelkie próby wejścia do zajmowanych
    pomieszczeń pod moją nieobecność mam zgłaszać jako włamanie.
    Czyli jest tak, jak Panowie mówiliście.
    Co do staruszki (u Pana przedmówcy) - pewnie nie miała tytułu
    własności (papier, papier...) ani zameldowania...