  • Data: 2007-01-22 17:14:36
    Temat: Re: Stare problemy zwykłych ludzi :-(
    Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):
    > Nie może spać spokojnie, jeżeli te pomieszczenia pod nieobecność pytającego jakaś
    osoba obejmie w posiadanie.

    Nie ma kluczy. Chyba, że się włamie, ale wtedy - Policja itd. Poza
    tym gdyby tak było, jak piszesz, to np. po powrocie z zakupów wiele
    osób nie miałoby już gdzie mieszkać.

    > Jesli pytająca nie zastosuje natychmiast po stwierdzeniu faktu naruszenia
    posiadania samoobrony koniecznej, to potem w
    > praktyce może się bujać po przytułkach lub pod mostem, bo musiałaby wystąpić na
    drogę prawną

    Oczywiście wystąpię w razie konieczności, ale dotychczas były
    tylko groźby zajęcia mojego mieszkania. Zobaczymy za tydzień.