    From: Cezar <c...@t...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stalking przez Orange [OT]
    Date: Mon, 22 Apr 2013 16:07:37 +0100

    > A czy mogę mieć na linii telefonicznej internet ADSL z tepsy/netii/itp.
    > i jednocześnie numer na VoIP?

    Tego nie wiem. Trzeba by zapytac tepse/netie/itp. Przypuszczam ze nie...
    Zawsze mozna wystapic o nowy numer a stary przeniesc do VoIP. Utzymanie
    numeru u operatora VoIP z reguly nic nie kosztuje lub kosztuje bardzo
    malo (kilka zl/rok)

    > Po drugie, czy VoIP będzie wycinał też numery bez identyfikacji,
    > "prywatne", "poza obszarem", itd. - czyli 100% działał jak "biała lista"
    > numerów?

    To zalezy od operatora VoIP. Takie informacje ida w sygnalizacji I mozna
    z tym zrobic co sie tylko chce.

    c.