    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Stalking
    Date: Fri, 22 Jul 2011 07:40:57 +0000 (UTC)

    Maddy wrote:

    > Ten numer to chyba jakieś call center, bo z niego dzwonili do mnie z
    > ofertą różnych firm - telefony, banki itp. Plus raz na jakiś
    > czas dzwoni robot i mówi "poproszę o sygnał faksu". Nie
    > sprawdzałam co to, szkoda tonera.

    Ustaliłem, to jest numer obsługiwany przez netię, a usługa na nim
    jest zarejstrowana na firmę ARTERIA S.A. Giełdowa spółka, a takie
    niedojdy.

    Rzeczywiście świadczą przez niego usługi call-center.

    Zadzwoniłem wczoraj do nich, wyłuszczyłem problem - i od tej pory
    spokój, choć na początku próbowali mnie zbyć mówiąc żebym się
    odezwał za 2 tygodnie, bo "odpowiedzialny za to jest na urlopie".

    Dopiero groźba że zgłoszę to na policję jako stalking
    podziałała, ma się jeszcze do mnie odezwać dyrektor działu call
    center... Zobaczymy czy się odezwie, czy potrafią się zachować.

    --
    Pozdro
    Massai