  • Data: 2008-06-04 20:37:55
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: "gg" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Sz. P. SMi pięknego dnia napisał(a):
    > witam,
    > Chcą nam na dachu s-ni mieszk. postawić stację bazową telefoni komórkowej.
    > Jakie procedura i są podstawy wykonywania czegoś takiego przez operatora
    > komórkowego?
    > Jak z tym walczyć?

    Przed podjęciem jakiejkolwiek walki radziłbym zgłębić temat szkodliwość
    stacji bazowych telefonii komórkowej. Bardziej bym się martwił na Twoim
    miejscu gdyby ta stacja była na sąsiednim bloku;). Nie wiem z jakiego miasta
    jesteś, ale u mnie można nawet wyrwać do 5tys za coś takiego na dachu. Przy
    okazji czasami poprawiają dach i zawsze stan instalacji odgromowej, a
    później ją regularnie kontrolują.

    g.