  • Data: 2008-06-04 20:10:24
    Temat: Re: Stacja bazowa GSM/UMTS- jak z tym walczyć?
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Rutkowski napisał:
    > Sadownie takich rzeczy nie zalatwisz.
    > Nie opowiadaj Panie Kolego, ze jestes kazdemu w stanie wpakowac na
    > dzialke BTS'a. Wielutna bzdura.

    Oczywiście, że jestem.
    Jeśli tylko nie będzie to "uniemożliwiać racjonalnego korzystania z
    nieruchomości".

    > To nie PRL, ze SB moze wejsc z butami.. Te czasy sie skonczyly.

    I znowu się mylisz. Jest gorzej niż w PRL.
    Teraz mogą Ci wejść wszędzie gdzie chcą a Ty tylko bezradnie zaciskać zęby.

    > Co do cen dzialek to widac, ze podstawowa matematyka sprawia
    > problemy....
    > Dzialka 30 m x 60 m -> 1800 m2

    A tu masz rację, jakoś przeczytałem 30x30 :(

    > 500 000 zl / 1800 m2 daje jakby nie patrzec 277,77 zł / m2

    Zgadza się, no to już normalniejsza cena choć nadal wysoka jak na
    działkę POD miastem.

    > nie znam, ale z checia poznam. najlepiej gdyby szanowny Pan Kolega
    > przytoczyl go.

    To bardzo skomplikowany wzór ;)
    Ale obiło mi się o oczy, że spada wykładniczo z każdym metrem, dokładnie
    to jest to kwadrat odległości :)

    Policz sobie jak strasznie promieniuje Ci BTS, który masz od siebie o
    kilkadziesiąt metrów.
    Dla poprawności obliczeń podpowiem Ci, że w terenie otwartym BTS
    maksymalnie ma 40W (46dBm), w zabudowanym 20W (43dBm) a na budynku - o
    zgrozo! - 14 W (41dBm).
    Do tego jeszcze bywają - to już czysta makabra - instalowane WEWNĄTRZ
    budynków i przejść podziemnych, tuneli mikro i pikokomórki o mocy nawet
    1,6 W (32dBm). Po prostu zęby same wypadają.
    Podpowiem Ci, że Twoja komórka może siać do 1,5 a niektóre nawet 2 W i
    to przyłożona przy samej Twojej głowie.
    Jak nic normalnie głuchnie się w 3 sekundy, zęby wypadają po 3 minutach,
    a włosy 3 godzinach.

    Wybacz ten ironiczny ton, ale po tylu latach stosowania radia przez
    ludzi i kilkunastu latach używania sieci komórkowych, śmieszą mnie
    niemożebnie osoby, które chciałyby biec przed lokomotywą z czerwoną
    flagą coby rolnicy zdążyli krowy pochować by nie poroniły.

    Bo im eter SMOGIEM elektromagnetycznym komórki zatruwają.
    Sorry za dosadne słowo - to są debile co tak mówią, albo niech wyłączą
    Słońce bo to dziadostwo to dopiero zatruwa nam Ziemię smogiem
    elektromagnetycznym na potęgę.

    Jako ciekawostkę Ci podam, że nadajnik tego łazika z Marsa ma moc 1,5 W.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com