eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzęt regenerowany - rękojmia › Re: Sprzęt regenerowany - rękojmia
  • Data: 2010-09-23 10:10:47
    Temat: Re: Sprzęt regenerowany - rękojmia
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 20 Sep 2010, Michał Gut wrote:

    > ogólnei ciekawa korespondencja z gościem się wytworzyła coś na zasadzie:
    > "karta gwarancyjna nie byla podstęplowana przez zaklad elektromechaniczny to
    > gwarancji nie ma i nic mnie nie obchodzi"
    >
    > tak więc chcę wyprostować poglądy owego pana.

    Dla porządku - co do gwarancji ma oczywiście rację, warunek wydaje się
    być "niesprzeczny z pożyciem" :]
    Ale co do reklamacji z tytułu czy to "niezgodności" czy rękojmi rzecz
    jasna nie może tak argumentować.

    > Stawka 5pln netto za dzien przechowywania (az sie zdecyduje, nie moge odeslac
    > bez jego zgody wg art 567 kc) jest rozsądna czy może zwiększyć/zmniejszyć?

    Obawiam się że "nie przejdzie" (co najwyżej w roli straszaka).
    Byłoby trzeba wziąć zgodę z góry ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1