  • Data: 2010-09-20 16:35:51
    Temat: Re: Sprzęt regenerowany - rękojmia
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zgadza się.
    > Pytaniem jest, co sprzedawca deklarował w zakresie sprzedaży używanego
    > towaru. "Panie, on na części był" ;)

    nie mam tresci aukcji ale generalnie rzecz biorac chodzi o alternator
    samochodowy - regenerowane są jak nówki sztuki. w opisie jestem pewien ze
    nie było słowem że uzywany czy regenerowany - o tym dowiedziałem sie dzisiaj
    i do dzisiaj zylem w przeswiadczeniu ze kupilem nowy sprzet. ale prawde
    mowiac nie ma dla mnei znaczenia ze nowy czy regenerowany - cena byla
    atrakcyjna na tyle ze ten drobiazg nie jest dla mnie istotny.

    Aukcja na 99% byla taka jak ta (inny sprzedawca u ktorego kupilem inny
    egzemplarz na czas szapraniny z poprzednim właścicielem).

    http://allegro.pl/alternator-fiat-punto-siena-seicen
    to-panda-od-ss-i1213138397.html

    tez nie ma slowa ze to uzywany/nowy/regenerowany.
    w domysle - pelnowartosciowy i w pelni sprawny.

    ogólnei ciekawa korespondencja z gościem się wytworzyła coś na zasadzie:
    "karta gwarancyjna nie byla podstęplowana przez zaklad elektromechaniczny to
    gwarancji nie ma i nic mnie nie obchodzi"

    tak więc chcę wyprostować poglądy owego pana.

    Stawka 5pln netto za dzien przechowywania (az sie zdecyduje, nie moge
    odeslac bez jego zgody wg art 567 kc) jest rozsądna czy może
    zwiększyć/zmniejszyć?

    sir