eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę › Re: Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę
  • Data: 2009-05-14 21:13:40
    Temat: Re: Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tony pisze:

    > Karty gwarancyjnej nie mam, była załączona do oddanego sprzętu, jednak jej
    > treść mogę zdobyć gdyby była taka potrzeba.

    Kart gwarancyjnych to teraz raczej nie wydają, szczególnie do Fhlipsa
    wystarczy faktura zakupu.
    Nie wiem jak w sklepie, w którym Ty kupowałeś, ale po skończeniu gwarancji
    powinna Ci się należeć rękojmia na rok lub dwa.
    Zadzwoń do sewrisu tego swojego urządzenia i tam Ci powiedzą co masz robić.
    Poza tym wskazane skontaktowanie się z Rzecznikiem Praw Konsumentów, gdzie
    otrzymasz pomoc w załatwieniu normalnie sprawy (nie na swój koszt).

    Miałam ostatnio podobne przeboje ze swoją mniwieżą Philipsa, wysiadł w
    niej laser. W zawiązku z pomocą Philipsa na infolinii i w serwisie moja
    miniwieża pojechała do ekspertyzy do magazynu, odebrał kurier na koszt
    tego sklepu internetowego. Teraz przesłali podobno gdzieś do serwisu (ale
    nie chcą powidzieć którego. I tak się dowiem). Teraz czekam niecierpliwie
    aż mi odeślą moją miniwieżę z wymienionym laserem. Mam nadzieję, że nic
    nie sknocą, cały czas mam serce na ramieniu i czekam, czekam, czekam :-(

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1