eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę › Re: Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę
  • Data: 2009-05-15 10:47:25
    Temat: Re: Sprzęt przekazany do naprawy gwarancyjnej pod koniec gwarancji, kupiony na firmę
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 14 May 2009 23:13:40 +0200, animka napisał(a):

    > Tony pisze:
    >
    >> Karty gwarancyjnej nie mam, była załączona do oddanego sprzętu, jednak jej
    >> treść mogę zdobyć gdyby była taka potrzeba.
    >
    > Kart gwarancyjnych to teraz raczej nie wydają, szczególnie do Fhlipsa
    > wystarczy faktura zakupu.
    > Nie wiem jak w sklepie, w którym Ty kupowałeś, ale po skończeniu gwarancji
    > powinna Ci się należeć rękojmia na rok lub dwa.
    > Zadzwoń do sewrisu tego swojego urządzenia i tam Ci powiedzą co masz robić.
    > Poza tym wskazane skontaktowanie się z Rzecznikiem Praw Konsumentów, gdzie
    > otrzymasz pomoc w załatwieniu normalnie sprawy (nie na swój koszt).

    Czy on lub UOKiK zajmą się sprawą w wypadku, gdy kupującym jest firma?
    (podkreślałem to w wypowiedzi). Podejrzewam, że firm dotyczą inne przepisy,
    firma nie ma praw konsumenta?

    Pozdrawiam
    Tony

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 21.05.09 10:10 Tony

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1