  • Data: 2008-09-08 10:04:06
    Temat: Re: Sprzedaż wiązana - czy jest dozwolona?
    Od: zwi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS pisze:
    > Próbowałem szugać w guglarce, ale znalazłem tylko artykuły, w których
    > napomyka sie, że sprzedaż wiązana jest zabroniona. Natomiast nigdzie nie
    > ma podstawy.
    >
    > Chodzi mi o taki przykład (hipotetyczny): mam upatrzony notebook, ale
    > ten model można kupic tylko i wyłącznie razem z Windows. Czy to jest
    > dozwolone? Ja chce kupić konkretnie ten model, ale bez systemu.

    Obiło mi sie o uszy, że jakiś polski student nie zaakceptował umowy
    licencyjnej systemu operacyjnego i udokumentował ten fakt za pomocą
    zdjęć. Trochę czasu mu to zajęło i wymagało wysłania klku (nastu?) maili
    ale w końcu udało mu sie pieniądze odzyskać

    http://di.com.pl/news/23097,1,0,UOKiK_laptopy_z_Wind
    owsem_naruszaja_konkurencje.html
    http://di.com.pl/news/22760,1,0,W_Polsce_da_sie_unik
    nac_microsoftowego_podatku.html