  • Data: 2005-07-01 11:10:09
    Temat: Re: Sprzedaż oprogramowanaia OEM
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 13:30:28 +0200, badzio napisał(a):

    > 1) Arek wysmial zalozenie ze warunkiem legalnosci oprogramowania moze
    > byc uzywanie odpowiedniego sprzetu

    I słusznie - jeśli rozpatrujemy pod kątem ustawy o ochronie praw autorskich
    (czy jak ją tam zwali). Kupiony OEM _nie jest_ nielegalną kopią - i już :)

    Jedyne co może się dziać to pozew od producenta programu - że naruszasz
    warunki jego licencji. Pozew na drodze cywilnej.

    Tu się odnosi to samo co powyżej.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944