  • Data: 2008-04-17 14:33:35
    Temat: Re: Sprzedaz na Allegro
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 17 Apr 2008, Troll wrote:

    > Użytkownik "smerf" <s...@a...home.pl> napisał

    Daleki jestem od twierdzenia, że allegro cokolwiek "stwierdziło"
    albo że ma jakiś mocny dowód.
    Ale wykluczyć tego, że ktoś przytargał np. z Chin kilka wagonów
    takich pasków, które były podróbkami, chyba nie możemy?
    Mógł się zgłosić ktoś kto reprezntuje rzeczywistego producenta
    (albo posiadacza marki, albo coś w tym stylu...)

    "Zwyczajnie"? :P

    [...]
    [...]
    > a jakie ma znaczenie przy przestepstwie pomowienia to czy ktos jest
    > monopolista? :)

    Ale pytanie czy mamy pomówienie, zarówno w znaczeniu przestępstwa,
    jak i stanu faktycznego.
    A nuż te paski *rzeczywiście* są podrabiane.

    pzdr, Gotfryd