eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż mieszkania spółdzielczego własnościowego a zwrot bonifikaty za grunt. › Re: Sprzedaż mieszkania spółdzielczego własnościowego a zwrot bonifikaty za grunt.
  • Data: 2013-07-05 19:09:03
    Temat: Re: Sprzedaż mieszkania spółdzielczego własnościowego a zwrot bonifikaty za grunt.
    Od: Waz <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli mieszkanie nie jest Twoje.

    Tak, mam spółdzielcze własnościowe bez hipoteki / gruntu i chce to prawo
    zbyć, nowy właściciel za grosze wykupi sobie grunt i będzie WŁAŚCICIELEM
    PRAWDZIWYM przez przymusowe 10 lat

    > Oznacza, że mieszkanie byłoby Twoje.

    czyli hipoteka=wyodrębniony lokal, ja płaciłem składki na wykup gruntów
    ale owy wykup zrobiła spółdzielnia, niektórzy przekształcili swoje
    lokale notarialnie na "wyodrębnione" (bo mają akt notarialny) a ja się
    nie zgodziłem i dobrze bo teraz mogę bez problemów sprzedać bez płacenia
    zwrotu bonifikaty

    > Niewykluczone, że sp-ni z kolei nie wolno przez kilka lat
    > "wyodrębniać" bez zwrotu bonifikaty (znaczy jak wyodrębni,

    jest podobno odwrotnie, przynajmniej tak wynika z googlowania