    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz mieszkania podarowanego i 10% podatek
    Date: 13 Mar 2006 23:24:05 +0100

    > Jest.
    > 5 lat od końca roku w którym złożyło się deklarację podatkową w związku
    > z darowizną. Zwykle jest to rok zakupu, ale jak się kupowało w grudniu
    > to trzeba uważać.
    > Czyli de facto 5 lat z większym lub mniejszym kawałkiem.
    > Podejrzewam, że w takim przypadku bezpiecznie będziesz mógł go sprzedac
    > dopiero w styczniu.

    Jednak chyba nie bede musiał w moim przypadku czekać, gdyż jak doszedłem
    zwolnienie od podatku było wskutek nieprekroczenia progu wartosci mieszkania.
    IMO w ogóle nie podpadam pod żadne 5 lat. Więcej opisałem w innym poście w tym
    wątku (równiez odpowiedź na Twoj post) - byłbym dźwieczny gdybys zechcial
    spojrzec.

    pozdawiam -

    Stanley