    From: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaż mieszkania kupionego od dewelopera
    Date: Wed, 24 Aug 2005 13:34:41 +0200

    Użytkownik "Krzysztof S." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1124876063.51588@d1.icnet...
    > Witam.

    > W grudniu 2001 roku podpisałem z deweloperem 'Przedwstępna umowa
    > ustanowienia odrębnej własności lokalu i sprzedaży lokalu' z
    > umowy wynika ze właścicielem zostanę po spłaceniu całości, czyli
    > w 2010r. Teraz chciałbym zrezygnować z mieszkania odzyskać
    > pieniądze które zapłaciłem, od dewelopera nie jestem wstanie ich
    > otrzymać(co wydaje się być logiczne). Pozostaje mi sprzedaż, tylko
    > nie wiem czy mogę cos takiego zrobić bo to nie jest jeszcze moja
    > własność i zupełnie nie wiem jak się za to zabrać, czy może w
> [...]

    Pozostaje Ci umowa trojstronna, Ty-deweloper-kupujacy. Wlasciwie to
    nie jestem pewien, czy Ty jestes niezbedny, to zalezy jak Twoje
    uprawnienia precyzuje ta umowa przedwstepna.

    BTW. To chyba nie jest najlepsza umowa. Bo w razie upadlosci
    dewelopera przed 2010 rokiem, moga sie pojawic komplikacje (chyba, ze
    umowa przedwstepna zawiera jakies klauzule dla takiego przypadku).

    marekz