  • Data: 2015-02-19 23:29:03
    Temat: Re: Sprzedaż ebooka - pdf, epub, mobi
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek"

    > Uważam, że stosowanie do tego prawa dotyczącego programów komputerowych
    > nie jest zasadne. Program, to kod wykonywalny.

    No tu też. To kod w HTML/CSS. Nie jest to postać binarna, skompilowana,
    ale programy w Pythonie, PHP, JavaScript też nie są
    ---
    To witryny są programami ?

    > Moim zdaniem do takiego pdf-a należy stosować prawo dotyczące utworów.

    Jakiego PDFa? Mówimy o e-bookach rozumiałem. PDF to cyfrowa postać
    dokumentu (może być książka) przed drukiem, no ale to nie jest e-book.
    Myśląc e-book mam na myśli prawdziwe e-booki w formacie e-bookowym,
    takim jak .epub czy .mobi dostępne na polskim rynku.
    ---
    Ale ... PDF nie jest czymś istotnie innym od innych sposobów prezentacji.
    Gdyby witryna i te tfoje a e-buki mogły być programami to tak samo mógłby
    być pedeef.