    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz auta - legalnosc pieniazkow
    Date: Thu, 05 Oct 2006 11:22:01 +0200

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pozbędzie się ich kupujący, więc to jego problem...

    Akurat w tym przypadku, to byl moj znajomy wiec to odpadalo ;)
    Poza tym bylem razem z kupujacym i to on sprawdzal pieniadze.

    W sumie jakby to mialo inaczej wygladac?
    Biore pieniadze i sam jade sprawdzic?
    Jesli bylbym kupujacym to po takim czyms sprzedajacy moglby mnie cmoknac
    gdziec. Bo niby skad mialbym wiedziec ze nie podmienil pieniedzy po
    drodze? (Zakladajac ze mam dosc duza pewnosc ze pieniadze byly
    oryginalne ;) )

    pozdrawiam,
    Przemek O.