    From: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedaz alkoholu.
    Date: Mon, 7 Feb 2005 12:56:31 +0100

    > sprzedac wodke, zeby tylko jak najszybciej poszedl z naszego sklepu. W
    > pozniejszej rozmowie z Koordynatorem Ochrony okazalo sie, iz nie ma zadnej
    > ustawy ktora jasno definiuje iz osobie pod wplywem srodkow oduzajacych nie
    > wolno sprzedawac alkoholu. Wiec teoretycznie nie moge odmowic sprzedazy
    > alkoholu takiej osobie, bo on nie jest nietrzezwy!! No wiec ja to jest??

    Wg mnie masz prawo odmowic sprzedazy alkoholu kazdej osobie, ktora
    wykazuje objawy nietrzezwosci. Nie masz przeciez mozliwosci praktycznego
    sprawdzenia, czy klient jest rzeczywiscie nawalony amfa czy alkoholem.

    Jesli klient zatacza sie i belkocze to przeciez jest nietrzezwy i tyle.

    A jesli chce udowodnic swoje prawa, niech wezwie policje ;-))) To
    powinno takiemu wystarczyc, zeby sobie poszedl. Jakos nie potrafie sobie
    wyobrazic narkomana, ktory chce kupic wodke i wezwie w tym celu policje
    ;-)