eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedaż lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy. › Re: Sprzeda? lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
  • Data: 2008-03-28 10:47:34
    Temat: Re: Sprzeda? lokalu bez poinformowania oraz wypowiedzenia umowy najemcy.
    Od: berli <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i jestem po rozmowie!! Poinformowałem grzecznie nowego właściciela,
    że nie może rąbać mi żadnych dziur w budynku, dokąd jestem w tym
    lokalu.
    Dodatkowo powiedziałem żeby wypowiedział mi umowę na koniec tego
    miesiąca i po wygaśnięciu umowy za 2 miesiące się wyprowadzam.
    Facet powiedział, że jeżeli nie pozwolę mu wybić wejścia na hale,
    jakie sobie zaplanował to natychmiast wymienia wszystkie zamki zakłada
    zamknięcie na bramę wjazdową na posesje i jak mu wtargnę to wzywa
    Policje. Oczywiście umowy mi wypowiadać nie ma zamiaru, bo i tak za
    tydzień ma mnie tu nie być.
    Twierdzi, że jest właścicielem lokalu i mam być wdzięczny, że mnie nie
    wyrzuca natychmiast tylko daje mi tydzień. Przypominam, że twierdzi,
    że w umowie notarialnej lokal został zbyty przez poprzednich
    właścicieli jako wolny i natychmiastowy do zasiedlenia bez osób obcych
    czy zajęć na hipotece.
    Jestem w szoku!! Jak zrobi mi taki numer to produkcja mi się zatrzyma
    ludzie pójdą do domu a na przyszły tydzień mam zaplanowane wysyłki
    towaru, który w tych właśnie dniach muszę zmontować.
    Sam już nie wiem, co z tym wszystkim począć!!