  • Data: 2007-04-24 18:38:21
    Temat: Re: Sprzeczne opinie biegłych - jaki wyrok?
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    Tzn (pomijając opinie zlecane prywatnie) - w ten sposób rozumując - sąd miał 2
    negatywne dla mnie opinie - zlecił kolejną ekspertyzę której wynik był dla
    mnie pozytywny i w tym momencie nadal moze przychylić się do opini
    negatywnych? Ostatnia opinia była pozytywna - jakby Sąd jej nie brał pod uwagę
    to tak jakby kazał mi nadaremnie wydać pieniądze na kolejną ekspertyzę:(

    Dodatkowo w sprawie są:
    - 2 opinie 3 biegłych zlecone prywatnie
    - opinie osób prywatnych postronnych zeznajacych na moja korzysc

    Jest jakiś zbiór zasad wg których Sąd postępuje w takich sytuacjach? czy
    uwierzy na ładne oczy tej lub tamtej stronie?