  • Data: 2005-10-04 15:01:49
    Temat: Re: Sprzeczka na drodze - rękoczyny
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:54d1.000000dd.43425277@newsgate.onet.pl...

    > Jakie zajechanie drogi?? Czytaj uważnie. Było wolne miejsce.

    Dlaczego tak sądzisz ? Czy dlatego, że zmieścił się tam twój samochód ?
    Przecież człowiek mógł być słabym kierowcą i utrzymywał taki odstęp od
    poprzedzającego go samochodu jaki uważał za bezpieczny lub też wiózł jakiś
    materiał i nie chciał gwałtownie hamować aby go nie uszkodzić. Poza tym
    człowiek mógł mieć jeszcze sto innych powodów na to aby jechać właśnie tak
    jak chciał.
    Ponieważ jednak trąbił na ciebie to oznacza, że poczuł się zagrożony twoim
    manewrem albo zrobiłeś to tak niestarannie, że rzeczywiście spowodowałeś
    jakieś zagrożenie. Niemal przy każdym wypadku jeden z kierowców mówi mniej
    więcej to samo: "było tyle miejsca że myślałem że się zmieszczę"

    Ty wjeżdżając mu przed maskę mogłeś stworzyć zagrożenie nie mając nawet o
    tym pojęcia. A przynajmniej on tak to odczuł i dlatego na ciebie zatrąbił.
    Ale czując się królem szos zamiast pokazać ręką, że go przepraszasz to
    musiałeś mu pokazać środkowy palec, który oznacza...
    No właśnie ty chyba nawet nie masz pojęcia co oznacza taki gest ? Prawda ?

    > Drżę ze strachu. Ale mi powiedzałeś ... no, no...

    Nie było moim zamiarem w jakikolwiek sposób cię straszyć czy pouczać.
    Napisałem tylko co ja bym zrobił na miejscu tego człowieka za to co
    pokazałeś. Możesz mi wierzyć albo nie, ale jestem bardzo daleki od
    wyciągania do kogokolwiek rączek. Są jednak pewne sytuacje w których do
    pewnej grupy ludzi zwanej potocznie hołotą nie docierają żadne argumenty
    lecz tylko i wyłącznie brutalna siła.
    A tej hołoty za kółkiem jak widać coraz więcej.