  • Data: 2002-03-03 00:11:19
    Temat: Re: Sprzeciw od wyroku
    Od: "Cinek" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Maczo <m...@n...tychy.net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
    > Max zlituj sie przed chwilą byłem jeszcze przekonany że robie to normalnym
    > pismem a ty zaczynasz znowu z jakimiś wnioskami. To w końcu jak to nie
    jest
    > postępowanie uproszczone
    > Krzysztof

    jeżeli nie jest to postepowanie uproszczone to nie interesują Cie
    formularze i możesz wnieść sprzeciw na zwykłej kartce A4, A5 co tylko
    chcesz, ale stosuje się tradycyjnie tą pierwszą. składasz sprzeciw, w którym
    zgłaszasz zarzuty co do żądania pozwu i przedstawiasz swoje fakty i dowody
    na ich poparcie. nie znam sprawy, nie mogę więc nic więcej powiedzieć.
    pamiętaj, że wyrok zaoczny ma rygor natychmiastowej wykonalności, tak więc
    pomimo że sprawa będzie dalej się toczyć możesz mieć komornika na karku.
    możesz wnosić o zawieszenie rygoru (odsyłam do art. 346 kpc) i jeżeli
    uprawdopodobnisz okoliczności okreslone w tym przepisie - sąd powininien
    rygor zawiesić i nie będzie mogła toczyć się egzekucja. Pamiętaj, że od
    wniesionego sprzeciwu będziesz musiał zapłacić wpis - (procentowo od
    wartości przedmiotu sporu)

    Pozdrawiam.
    Marcin.