eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic? › Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
    From: JK <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzeciw do wyroku nakazowego - co moge zyskac, co stracic?
    Date: Mon, 14 Dec 2009 23:49:08 +0100

    lhm pisze:
    > Gwarantuje Ci, ze gdybysmy sie spotkali na ulicy nie mialbys zastrzezen
    > co do mojej jazdy. Wiem jak wyglada ruch i z perspektywy kierowcy i
    > pieszego.

    Masz trochę racji - w Holandii przed klubami zwłaszcza w rejonach
    studenckich nocami można zobaczyć dziesiątki przypiętych rowerów. Koło
    godziny 3-4 kiedy impreza się kończy ludziska wychodzą z lokalu i
    wsiadają na rowery. Miasto jest puste, samochodów nie ma, ludzie wracają
    sobie spokojnie do domów. A jeżeli ktoś nie jest w stanie, zostawia
    rowerek i wraca taryfą Nie mam pojęcie jak jest to umocowane w
    tamtejszym prawie, ale przypuszczam, że podpada pod bardzo szeroką tam
    kategorię kategorię "niedozwolone ale tolerowane". Tolerowane jest, że
    ktoś spokojnie po kilku piwkach wraca sobie ścieżką rowerową do domu,
    ale niechybnie byłby zatrzymany gdyby jechał zygzakiem środkiem głównej
    drogi. Funkcjonariusz sam mógłby ocenić czy stanowi zagrożenie czy nie.

    --
    JK | http://www.all-exclusive.pl/ | http://jakprzetrwac.pl