  • Data: 2015-11-06 00:50:55
    Temat: Re: Sprawdzenie, czy toczy się sprawa i dziwne akcje komornika
    Od: Marsjanin <m...@m...tk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 Nov 2015 07:17:03 +0100, ?aee?nó?OE? napisał(a):

    > Przecie? masz na ?wistku numer sprawy (Km ...../...) i nr telefonu.

    Mam. Znaczy mam, bo kuzyn nie olał sprawy i przekazał do kogo trzeba.
    Mógłby teoretycznie nie mieć kontaktu z krewnymi albo nie mieć ochoty na
    taki kontakt. Poza tym, chodzi o sprawdzenie, czy inni członkowie rodziny
    też przypadkiem nie są ,,ścigani" przez ,,wierzyciela" w taki sposób.
    Oczywiście każdy sprawdzi za siebie.

    --
    Pozdrawiam,
    Marsjanin