  • Data: 2015-11-09 08:07:18
    Temat: Re: Sprawdzenie, czy toczy się sprawa i dziwne akcje komornika
    Od: Wielebny <w...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/05/2015 12:28 AM, Marsjanin wrote:
    > Jeśli chcemy się dowiedzieć, czy jesteśmy poszukiwani ;) wystarczy
    > podejść na komisariat a nawet i pieszy patrol powinien to umieć ustalić
    > przez szczekaczkę przez kilka minut.

    Jakiś czas temu dzwoni do mnie matka, z informacją, że dzielnicowy szuka
    mnie w miejscu zameldowania. Zadzwoniłem na komisariat, zadzwoniłem do
    dzielnicowego, mówi że potrzebuje mnie przesłuchać w jakiejś tam
    sprawie, ale skoro przebywam obecnie w innym mieście to przekaże sprawę
    do komendy z tego miasta. Wziął ode mnie dane adresowe, numer telefonu i
    na tym sprawa się urwała. Cierpliwie czekałem na wezwanie albo na wizytę
    policjanta. Bodajże po tygodniu poszedłem na komisariat dowiedzieć się
    czy w mojej sprawie toczone jest jakieś postępowanie. Policjantka na
    recepcji zrobiła tylko wielkie oczy i mówi że ona takich rzeczy nie może
    sprawdzać.

    Wezwanie przyszło pocztą po miesiącu.