    From: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Date: Thu, 12 Dec 2002 01:45:21 +0100

> [...]
    > lub poważnie nadwrażliwych. Masz odwagę powiedzieć, że Ci ludzie nie mają
    > prawa do ukojenia, że mają żyć w bólu bo... tak i już!
    > Bo ktoś inny nie chce słyszeć o narkotykach i już?
    > Takim ludziom nic nie pomoże wychowanie - może kiedyś pomoże medycyna,
    > ale na razie nie jest w stanie.
    > I Ci ludzie - jeśli już nie normalnie - to przynajmnie godnie mogliby żyć,
    > gdyby nie pomysł z prohibicją na narkotyki.
    > Nie musieliby kraść, zabijać, oszukiwać, prostytuować się, sprzedawać by
    > zdobyć forsę na narkotyk. Nie dawaliby zarabiać bandziorom bo mieliby

    Alez ja oczywiscie dalbym im prawo do cpanie - tylko czemu w aptekach - jak
    juz pisalem jak zabija sie ktos pelnoletnie to az tak bardzo mi to nie
    wadzi - jego sprawa - gorzej z dzieciakiem, ktory nie zawsz wie w co sie
    laduje

    > Jedyny sposób na handlarzy to brak ekonomicznego uzasadnienia,
    > brak zarobku na handlu. A to jest możliwe jedynie wówczas gdy narkotyk
    > kosztuje grosze w aptece. Kto by wtedy miał interes by nim handlować w
    szkole?
    > Z parę groszy zarobku za dowóz? A tak to mają krocie za wkręcenie
    dzieciaka,
    > więc... wkręcają ile mogą.

    Akurat tutaj to gadasz od rzeczy - dla typowego dzieciaka i tak nie bedzie
    mozliwosci kupienia marychy w aptece i handlarz bedzie zarabial i tak -
    sorki ale wiekszosc ludzi ktorzy capja w tej chwili nie kwalifikuje sie do
    recepty na prochy - bo cpaja dla lepszej zabawy, a nie z powodu jakiejs tam
    nadwrazliwosci

    > Ale na alkoholu zarabia krocie państwo - więc jest po odpuscie zupełnym...
    > A marychę, mak itp. - zbyt łatwe to w produkcji by państwo mogło położyć
    > na tym łapę.

    A alkohol nie??? Latwiej chyba upedzic bimberek niz naprodukowac amfetaminy

    Pozdrawiam
    Jarek