  • Data: 2002-12-16 06:08:20
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ateqqh$mcl$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I dlatego przygłupie wyprodukowałeś kolejny 3 kilobajtowy post łamiąc
    zasady
    > obowiązujące przy pisaniu na listach dyskusyjnych??Jesteś tępym
    > śmieciarzem.Ale mimo twego szczekania karawana jedzie dalej.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Leszek
    >
    > GG 1631219
    > "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

    Wiesz teraz to już jesteś żałosny. Weź sobie stary środki uspokajające i
    wyluzuj się!!
    Ty masz faktycznie problemy z osobowością, tu już nie trzeba być
    psychologiem,
    żeby to stwierdzić ;)))))
    Nie lubię wracać do przeszłości ale przypomni sobie (jak potrafisz
    oczywiście)
    jak to mnie nazwałeś nerwuskiem ;) po wysłaniu
    trzech identycznych postów, po czym sam wysłałeś dwa identyczne ;)))))).
    Zastanów się nad swoją postawom i radzę zrobić testy na IQ, pewnie
    to Ci otworzy oczy. Choć nie, pewnie też je głupcy wykonują ;))))).

    Serdecznie pozdrawiam

    Darek