    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Date: Wed, 11 Dec 2002 13:26:16 +0100

    Użytkownik "Tomasz Kiełpiński" <k...@U...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:at79i2$60s$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...

    > Abstrahując od przypadku "kierownika w szweckiej firmie", MSZ posiadanie
    > niewielkiej ilości tzw. "miękkich" narkotyków na własny użytek powinno być
    > dozwolone (Uprzedzając ew. pytania: próbowałem trawki, ostatni raz jakieś
    7
    > lat temu)
    >
    > Pozdrawiam,
    > Kiełpiś
    >
    > --
    > Był czas mrutszławy, ślibkie skrątwy Tomasz Kiełpiński
    > Na wałzach wiercząc świrypły, a.k.a. "Kiełpiś"
    > A mizgłe do cna borogłątwy Odpowiadając prywatnie,
> [...]

    Z jednej strony uważam że posiadanie na własny użytek powinno w ogóle być
    dozwolone,
    w końcu to niby Twój wybór. Ja też próbowałem trawki ale jako 17 latek
    ciekawy
    życia a nie dorosły człowiek (zresztą nie jestem dumny z tego i to była
    głupota).
    Ale prawda jest taka że sprzedający egzystują dzięki kupujący, dlatego
    właśnie popieram
    zakaz posiadania narkotyków nawet na własny użytek i surowe kary, co prawda
    nie do
    młodocianych bo nie można przekreślać życia młodemu człowiekowi za głupi
    wybryk,
    jeżeli była to jednorazowa sprawa. Prawo rynku bez popytu nie ma podaży i to
    też
    skuteczna metoda walki z narkomanią. Pewnie to nie rozwiąże problemu, bo
    trudno
    upilnować miliony obywateli, ale jeżeli da jakiekolwiek efekty to warto.

    Pozdrawiam

    Darek